Związku z awarią poczty postanowiliśmy przenieść ją na nowy adres: sklep@zebranka.pl

Szukaj

Zwroty i reklamacje

Jeśli masz ochotę zwrócić lub wymienić zamówiony produkt – chętnie Ci w tym pomożemy.
Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje, które pozwolą Ci szybko i wygodnie złożyć reklamację lub dokonać zwrotu zakupionych produktów.

Uszkodzony produkt

Wszystkie nasze produkty są dokładnie sprawdzane przed samą wysyłką, ale wiadomo jesteśmy tylko ludźmi i niedopatrzenia się zdarzają, dlatego jeśli otrzymałeś uszkodzony produkt:
-przygotuj zdjęcie uszkodzonego produktu, zdjęcie paczki, w której został dostarczony produkt.
-komplet dokumentów prześlij na adres: reklamacje@zebranka.pl i zaczekaj na kontakt z naszej strony.
Wszystkim się zajmiemy.

Niewłaściwy produkt

Robimy co w naszej mocy, aby takie sytuacje nie miały miejsca.
Jednak zdajemy sobie sprawę z tego, że nie jesteśmy nieomylni.

Jeśli otrzymałeś inny produkt niż ten, który zamawiałeś, napisz do nas na adres: reklamacje@zebranka.pl W wiadomości podaj nr zamówienia oraz nazwę produktu, którego dotyczy reklamacja. Skontaktujemy się z Tobą drogą mailową w celu ustalenia daty odbioru przesyłki przez naszego kuriera.


Zwrot produktu

Jeśli z jakiegoś powodu chcesz zwrócić zakupiony u nas produkt, w ciągu 30 dni od dnia odebrania przesyłki, wyślij na adres: reklamacje@zebranka.pl wiadomość informującą nas o chęci zwrotu.

Wystarczy, że w wiadomości podasz swoje imię, nazwisko i numer zamówienia oraz nazwy produktów, które chcesz zwrócić.

Następnie, w ciągu max. 14 dni od daty wysłania wiadomości, przygotuj zwracane produkty do wysyłki, odpowiednio je zabezpiecz, dołącz do nich wydrukowaną i wypełnioną wersję formularza zwrotu, który możesz pobrać tutaj

i całość odeślij na adres:

OPROU Krystian Gwadera
Spasowskiego 12C / 1
75-451 Koszalin

Zwrot kosztów zakupu otrzymasz w ciągu 14 dni od momentu odebrania przez nas przesyłki.

Pamiętaj tylko, że prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupuje rzecz nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według jego specyfikacji lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (przepis z art 38 pkt 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta) dotyczy to produktów personalizowanych, obudów do telefonów i edycji : drop

    Koszyk

    Twój koszyk jest pusty

    Wybierz pierwszy produkt